indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Creepypasta

Kategori: Underliga ting

Min mage har i alla fall krympt lite sedan igår, när jag råkade överäta ännu en gång. Och ännu en gång satt jag hängandes över toaletten med en tandborste i halsen. Har kommit på att det är betydligt bättre att använda tandborsten när man måste kräkas, istället för händerna, stanken av begagnad mat sitter inte fast på fingrarna sedan. Men något ännu bättre jag lärt mig är att om man äter till man är mätt tre gånger om dagen, och inte äter vartannat dygn, och är konstant hungrig, så blir det inte sådana hetsätningar som inte går att stoppa. 
 
Det är läskigt med sådana, för det går verkligen inte att stoppa. Ungefär som när man råkar ha sex med någon, man sitter där bredvid varandra, sedan stänger hjärnan av sig själv och kläderna åker av och innan man vet ordet av ligger man där med tredubbla satser med sperma i fittan. Sen tänker man; det här var ju dumt. Sen växer magen. + 11 cm igår, men den verkar ha krympt ihop igen. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: