indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

how queer and puzzling

Kategori: Underliga ting

Var precis ute på en 8 kilometers promenad, på en timme och 27 minuter. Innan det var jag ganska glad, vet inte exakt vart mitt huvud befann sig eftersom jag de senaste dagarna läst för mycket, och kollat på alltför mycket star wars. 
 
Vem var det som kom på att en promenad rensar tankarna? Rensa tankar in my ass!
Tankarna kommer bara tillbaka till samma återvändsgränder, där jag står och stampar utan att veta hur jag ska ta mig ut. Kommer alltid fram till att jag kommer dö ensam med mina 25 katter för jag är för rädd för att vara kär, tänker rädd jag är för att bli sjuk, håller tillbaks tårar. Känner en ilska över att min far behandlar mig på det sättet man skulle behandla ett vänsterprassel, och då inte att han ligger med mig utan att om han ska ha kontakt med mig så är det i smyg för sin sambo, om han messar mig så är det när han jobbar, om han träffar mig så är det korta stunder i smyg och många gånger sitter vi och åker bil där för att inte hans sambo ska råka se oss. Känner ett stark äckel gentemot min egna kropp också under promenaderna. Sedan gör min fot ont, lyckligtvis inte lika ont som förut. Känner obehag i hela kroppen och världen är grå och ful.  Sex tänker jag även på, och hur mycket hellre jag skulle vilja ha det istället för att vara ute och gå. Vart utan det i ungefär två veckor, och jag håller på att bli galen, behöver spänning! 
 
Om man återföds, så tänker jag i mitt nästa liv bli ett rådjur.
 
Jag vill bara ha ost, jag är hungrig.  Men jag har redan ätit som fem grisar idag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: