indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Som att släcka branden med bensin.

Kategori: Underliga ting

fuck this. Hela dagen hade jag klarat mig bra, några haricort verts till frukost, 5 brysselkål till lunch. Sen middagen, spenat, sojafärs, hasselnötter och yoghurt. Där mina damer och herrar är gränsen passerad för vad jag egentligen kan tillåta mig själv att äta. Blev tvungen att ta en tur in till toaletten och åter igen få mina egna fingrar i halsen. Nu har jag ont i halsen och anser att min existens är rakt igenom motbjudande. 
 
Denna ångest efter jag ätit är inget jag orkar med. Därför väljer jag att ta den korta vägen ut ur den, som egentligen bara gör det hela värre. Ska skaffa gymkort, vill ha mer muskler, för mer muskler förbränner mer, och kanske på så vis kommer jag slippa det dåliga samvetet och ångesten över all mat som kommer in i min kropp. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: