indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Hyfsat trevligt

Kategori: inte ens värt att läsa

Jag tänker fortsätta ligga här i min säng med täcket över huvudet och låtsas att kalorier inte finns.

Åt frukost nyss, blev 96 kalorier, eftersom jag kände att när gårdagens matintag resulterade i 134 kalorier totalt (värsta var att det var mycket mat) och jag vill inte svälta mig själv ännu en gång, så var det en bra idé att äta mer. Ack denna ångest. Hatar hur mätt jag känner mig. I mitt huvud ser jag ut som en gris som ätit så mycket att benen inte ens kan nå ner till marken då magen är för stor. Enda som borde göras med grisen är att stoppa ner den i en grop, slänga ner en bomb och titta på medan den blir till en massa utav blod och inälvor, finare så. Usch. Ingen vill ha en ful och äcklig gris.

Förstod inte att det skulle vara så här pass jobbigt att få i sig mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: