indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Ett tag sedan sist.

Kategori: inte ens värt att läsa

Var ett tag sedan jag skrev något här sist. Jag har inget vettigt att skriva, jag är mest rädd. 
Rädd för att bli sjuk, rädd för mat, rädd för kolhydrater, fett, kärlek, mediciner, bristsjukdomar, framtiden, tjocka män (tror jag utvecklat en livslång rädsla jag utvecklade på jobbet). 
Jag vet inte vad jag gör om dagarna, mitt återfall i ätstörningarna tar upp hela dagarna. När jag inte är ute och motionerar, så kollar jag jämt på dokumentärer om fetmarelaterade sjukdomar. Jag försöker verkligen äta, det känns som om jag jämt sitter och trycker, trycker och trycker i mig själv mat. Men oftast brukar ändå dagarna sluta på minus kalorier, 2 gram fett, 20 gram kolhydrater, och betydligt mer protein (äggvitor is the shit). Jag tror att mina tarmar kommer sprängas om jag äter ett normalt mål med mat. 
Ska laga lunch nu, vid 18-tiden, inte för att jag vill, men för att jag borde. Och för att förebygga överätande, då jag vet att det kommer ifall jag äter för lite för länge, speciellt med tanke på att jag ätit en gång på två dygn, hela 68 kalorier, 0 gram fett, 9 gram kolhydrater och 3 gram protein. Inte bra, måste äta mer, för jag vill inte bli sjuk. Och kan jag lyckats bli av med ätstörningar förut, så kan jag det igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: