indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Overeating

Kategori: Underliga ting

Denna dagen som började så bra. Åt några mandlar, isvatten och kaffe till frukost, tog på min favoritklänning och gick ut utan trosor för att träffa en 40 årig man och hade sex med honom i en skog. Sen efter att ha vart hemma i några timmar blev jag hungrig. Rejält hungrig, extremt så det inte gick att stoppa mitt ätande. 
Ätit en persika, godis, flingor och mjölk överöst med socker, thin crisps, vegetarisk köttfärssås för en hel familj (låter fördjävligt illa eftersom det bara borde heta vegofärssås, men det låter värre det), äppelmos ur burken, jordgubbssyslt ur burken, turkisk yoghurt, vanlig yoghurt, strössel, chokladsås, polkagrissås, spenat och vegobiffar. Sedan grät jag över att det inte fanns glass. 
 
Lyckades i alla fall sluta äta till slut. Resultatet var en 11 centimeter större midja än efter frukosten, magont, illamående och kräkningar. Hade jag inte haft så ont i magen, så svullna ögon, smetat smink, och inte vart fullt så illamående hade jag gått och köpt laxermedel bara för att bli av med maten, vill inte ha något med den att göra. Vill bara ha bort den. 
 
Nu tänker jag ligga på sängen, vara bitter, arg, ledsen, känna mig ensam och vara nöjd med det, innan min mor kommer hem. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: