indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Kom på en idé

Kategori: inte ens värt att läsa

Tänkte att jag skulle prova något nytt för en gångs skull. Nämligen att ringa min far, kan nog vara trevligt att prata med honom någon gång utan att han fått order av sin sambo att skälla på mig för något, eller att min mor sagt åt honom att han borde höra av sig till sina barn. Men sedan kom jag på att hans sambo antagligen kommer bli arg för att jag ringer, och det kommer bli ännu en av alla anledningar till att hon är arg på honom. Och jag vill inte ha det på mitt samvete, även om det skulle vara fantastiskt underhållande att skapa än mer drama för henne. 
 
Just där den här texten står, fanns det tidigare en bitter text om min far och hans sambo. Men sedan blev jag alltför rädd att hon skulle hitta bloggen (hon kan allt, även det omöjliga) och bli arg för det. 
 
Nu är jag arg på min far, och hans förmåga att 'vänta och se' som han själv uttrycker det. Därför skall jag nu gå ut och sätta mig och blåsa såpbubblor, för det är en bra aktivitet när man är arg eller ledsen. Bättre än att så med huvudet i en korg med rentvätt som jag gjorde nyss i alla fall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: