indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Det är faktiskt inte ens värt att läsa.

Kategori: inte ens värt att läsa

Vad ska jag skriva om? Jag vet inte. Bryr sig någon om vad jag skriver? Nej. Bryr jag mig då? Knappt. Varför gör jag det här? Vet inte. Livet som arbetssökande blir nog inte roligare än såhär.  
 
Nämen se man på! Go' da', go' da'! Trevligt att du kommer hit och hälsar på här på min blogg. Hur står det till, jo det är bra här också, tackar som frågar. 
 
Fast nej, egentligen är det inte bra. 
Varför det inte är bra, det vet jag inte. Som vanligt. Känner mig alldeles för mätt av salladen jag åt förut till lunch, bären jag åt till efterrätt får mig att vilja spy. Allting smakar äckligt, allting är fult, inget luktar gott, som bäst kan jag känna mig likgiltig inför saker och ting, hatar att känna mätthet och jag vet inte varför, känner mig smutsig. Mina kläder är obekväma, sängen är obekväm, musik låter som oväsen, ljudet av skratt stör mig, att se folk vara glada stör mig ännu mer.
 
Nu är det faktum att jag existerar något som irriterar mig något enormt, så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tänker sova istället, god natt. 
 
 
Intressant? Inte det minsta! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: