indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

DET HAR HÄNT NÅGOT JÄTTEKONSTIGT

Kategori: Underliga ting

Jag kände mig glad igår, i alla fall större delen utav dagen. Det brukar inte hända, fick bara ett utbrott av ilska mitt under dagen och grät som ett litet barn på kvällen. Utöver det så var jag glad, det är ganska häftigt om jag får säga det själv, jag som inte trodde att jag kunde känna glädje, men ack, så man kan missta sig ibland. 
 
Hade ett samtal med min mor igår också, det hela slutade med att hon gjorde ett genuint uttalande "Vad har du för kroppsuppfattning egentligen?" när jag undrade om jag verkligen hade trippelhakor, som valkar dig läng ner med halsen, och om min vänsta halva av ansiktet verkligen inte hänger. Det är väldigt förvirrande att tro att man ser ut på ett visst sätt, och så gör man inte det. Det är jobbigt att (tro att man kan) känna hur hakorna dallrar, och hur vänstra halvan av ansiktet hänger slappt.  Börjar bli rädd för att jag har BDD. Avskyr mitt utseende, även det är något jag gråter över många gånger.

Hur går det med min diabetes jag är rädd att få? Den har inte kommit än, men imorgon kan vara dagen jag blir sjuk. Åt, som tidigare nämnt, godis på midsommarafton. Har mina kranskärl blivit kanderade i fett, så att jag är döende? Nej, men det kommer nog.  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: