indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Det här med att förhala saker

Kategori: Underliga ting

 
 
Jag är en väldigt talangfull människa, en utav mina allra största talanger (näst efter högljudd sång i väldigt falska toner) är att förhala saker. Så för att bevisa hur bra jag är på sådant kommer här en lista; lite senare tänker jag ta disken, snart ska jag ta tag i tvätten, om ett tag tänker jag dra mig till affären, nästa gång jag reser mig ur sängen ska jag byta tampong, ikväll ska jag duscha för det har jag inte gjort på två dagar (jag är äcklig jag vet, men har inget socialt liv och är ensam hemma så drar ut på det), ska senare köpa mer allergimedicin, ikväll ska jag läsa vidare i en bok jag lånade på biblioteket, nästa gång jag går förbi städskåpet ska jag plocka fram dammsugaren, någon dag ska jag gå till banken, och listan går vidare men jag orkar inte skriva den.
 
Men vad gör jag som är så viktigt då? Just nu ligger jag på rygg i sängen och är lycklig att ingen ser min dubbelhaka och lyssnar på Bowie, nyss dansade jag fuldans till Bowies musik, innan det spelade jag några av David Bowies låtar, sedan sjöng jag väldigt högt att "THERE'S A STARMAN WAITING IN THE SKY" och låg i sängen och låtsades bråka med påhittade människor. 
 
Visste ni att man kan få träningsvärk av att spela tvärflöjt? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: