indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Det slintade sig.

Kategori: inte ens värt att läsa

Vart på besök i huvudstaden idag, ännu en gång. Träffade en vän och hennes familj, helt fantastiska människor. Mycket roliga att vara med, sjunga barnsånger med, och bara ha dålig humor med.
 
Jag kom på en hemsk sak idag, att jag glömt att ta mina ppiller, vilket kan betyda att jag är gravid, även om chansen är väldigt liten med tanke på tiden på månaden. När det kommer något jag borde oroa mig över, så slår det fel i mitt huvud och istället så skrattar jag åt det. Så en del utav dagen har gått åt till att komma på de mest passande namnet till mitt eventuellt framtida barn. Det lutar åt att det blir en Vincent Edgar Allan, Sten Stig, Siddharta Jesus Tor, och till sist mitt absoluta favoritnamn; Dick Love Fanny. (And yes, it is a pun.)  Dock blir det blandat både kill och tjejnamn där, och vet inte hurvidare det skulle godkännas.
 
Jag är så tacksam för mitt beslut att vara anonym här. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: