indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

En kort liten sammanfattning utav dagen

Kategori: inte ens värt att läsa

 Vaknade, ville inte gå upp. Gick upp. Blev arg på allt. Fortsatte vara arg. Gjorde kaffe, drack kaffe. Satte mig och grät som en liten unge. Återgick vara arg. Satte mig vid datorn, satt vid datorn hela dagen, kollat på dokumentärer om fetma och anorexi. Bestämde mig för att inte äta kolhydrater. Tänkte storhandla mat, men förmådde mig inte att köpa annat än ett paket yoghurt. Och nu sitter jag vid datorn igen. 
 
Har verkat sakna förmågan att prata idag också. Tror att jag bara sagt ett tiotal ord, eller viskat rättare sagt. Förmågan att prata i normal samtalston är också försvunnen. 

Jag är trött, har ont i magen, arg på allt. Och det är inte bara lite smått irriterad, utan jag undviker folk av rädsla för att råka göra någon illa. Åsynen av människor stör mig, ljudet av dom driver mig till vansinne. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: