indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

För att jag kan.

Kategori: inte ens värt att läsa

Jag borde skaffa mig ett liv, men ack, även det är något jag gett upp hoppet om. Istället tänker jag skriva en lista på några av mina favoritord, för ord är något jag tycker om så mycket att det är en hobby jag har att slå upp synonymer till alla ord jag kan komma på. Det är fint med ord. 
 
Smälek
Modest
Cynisk
Horisontell 
Klamydia
Slentrian
Strumpeband
Apokalyps
Kalsong
Balsamspray
Kjoltyg
Intetsägande
Ambivalent
Rabiat
Feodalism
Monotonisk
Pretentiös
Försmäkta
Destruktivitet

 
Och nu bara för att jag kan, så tänker jag skriva en lista på ord som, enligt mig, är mycket fula. 
 
Ostron
Sax

Krås
Bokställ
Härskna
Häst
Livmodertapp
Kärlek
Blygdläppar
Vårta
Klinka
Plansch
Frotté
Tutte 

 
 
Nu ska jag göra det jag egentligen satte mig vid datorn för; söka jobb. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: