indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

I'm young and I'm delirious, I refuse to take life serious

Kategori: inte ens värt att läsa

Det här har börjat bli ännu en klyschig liten äcklig blogg med en labil liten ful tonåring som sitter bakom sin skärm och känner sig speciell medan man trycker på tangenterna och skapar ord efter ord. Det här är ännu en blogg om hur någon inte trivs med sin tillvaro, ventilerar sina känslor öppet på internet för alla att läsa. Bara den skillnaden att jag är anonym, för jag försöker hitta jobb, och tror inte att någon framtida arbetsgivare skulle vilja anställa mig om dem kom över min blogg. 
En blogg som handlar om hur jag är rädd för olika sjukdomar, hur jag många gånger hellre skulle vilja ligga under jorden istället för att vandra ovanpå, vad jag äter (som jag vet inte är hälsosamt men det går inte att trycka i mig något vettig eftersom allting smakar illa), klagar över krämpor, klagar över att bo hemma och uttrycker diverse negativa åsikter. Men det går inte att få ur mig något annat, eftersom min hjärna är en pessimistisk liten klump som väljer att mentalt plåga mig dag ut och dag in. Det här är kort och gott en egocentrisk blogg, med allting ifrån mitt perspektiv. Vidrigt. 
 
 
 
 
Här har ni något att lyssna på.
Sleep tight ya morons!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: