indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Jag har en blogg!

Kategori: Underliga ting

Som resten av alla i-ilandsmedborgare. 
 
Vem fan vill läsa min blogg? Jag har inget vettigt att säga - alls. Med insikten att ingen bryr sig det minsta om vad jag har att säga, så blir det svårt att veta vad jag ska skriva om. 
 
But hey ho, let's go!
 
Dagens rädsla är kärlkramp, obtoligt rädd för att dra på mig sjukdomar relaterat till mängden fett som befinner sig i min kropp. Även fast jag föruftigt kan säga åt mig själv att "Nej, du håller inte på att dö" så kan jag inte låta bli att vara rädd för det ändå. Har en övertygelse om att jag är döende, på grund av min ohälsosamma livsstil som involverar för mycket skräpmat (som jag egetnligen inte ätit på flera månader) tryckt i mig för mycket godis (åt trots allt tre bitar sötlakrits på midsommarafton) och mina alltför stillasittande vardagar (är bara ute och motionerar minst en timme varje dag) min fettfyllda lunch (som bestod utav en skål kokt broccoli). 
Sådär går det runt i min hjärna konstant. Ett ständigt ordväxlande mellan förnuft och känsla. Förnuftet vinner sällan, utan låter de panikartade känslorna ta över. Blir övertygad om att jag är döende av sjukdomar som inte inte har ett enda symptom av, och egentligen är jag inte det minsta rädd för att dö, utan att jag är rädd för att vara sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: