indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Kubik

Kategori: inte ens värt att läsa

 
 
Nämen god förmiddag på er alla. Vad har denna dag att erbjuda?
För min del ska jag till arbetsförmedlingen, och hoppas på att lista ut vilken tid det var jag skulle vara där. Förhoppningsvis är det mer givande än de tidigare gångerna jag vart där, men jag tvivlar på det. Sen tänker jag gå och simma 5 kilometer idag (om mitt tålamod räcker till att simma fram och tillbaka 200 gånger), försöka mig på intervallträning ännu en gång, vara lycklig över mina andningssvårigheter, sen tänker jag sätta mig och ha min dagliga stund utav gråt och hata på varenda bit utav min kropp medan jag kommer gräma mig över min existens, försöka skriva i alla fall några sidor på en historia jag sitter och författar ihop för att jag helt enkelt tycker det är roligt att skriva och göra ett nödvändigt ont- söka jobb.
 
Sen måste jag även gå till affären och köpa kaffe, jag borde egentligen sluta dricka kaffe. Min adhd gör att jag är, för att citera min mor, som en känguru på ecstasy, och när jag dricker drycker med koffein blir det ännu värre i alla fall när man tar det i de mängderna jag gör.
 
Nu tänkter jag dricka upp mitt te, och försöka vara tacksam över att jag har allt jag behöver, försöka uppskatta att jag lever i en välfärd, vara glad över allt jag har och lyssna vidare på operan jag lyssnar på nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: