indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Livet som arbetssökande vecka 5

Kategori: Underliga ting

Blev kallad på ännu en intervju för ett jobb jag sökt. Så det ska jag gå på, även det är bara ett extrajobb. Måste ha en förmåga att formulera mig bra med ord, eller bara tur. För jag trodde aldrig att det skulle gå så här bra, trodde inte ens att jag skulle få komma på en enda intervju, men tydligen. 
 
Har shoppat idag, hade jag var mer intresserad av kläder än vad jag är så hade jag fotat och lagt upp. Måste hitta någon second hand butik i närheten av där jag håller hus, för det är tråkigt med nya kläder. Begagnade är trevligare, så det brukar oftast bli det jag handlar (när jag väl gör det, vilket inte är ofta alls). Men kläder är tråkigt, det är fult, obekvämt och mest roligt har man naken. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: