indeed.blogg.se

Just agree, it saves time.

Nu är det nog

Kategori: inte ens värt att läsa

Har alltid lite för mycket energi för att klara av att sitta hemma och söka jobb hela dagarna. Och min fot är fast bestämt med att den ska göra ont, så nu tänker jag helt enkelt strunta i att jag inte har en inkomst och ta utav mina sparade pengar och köpa mig ett månadskort på badhuset och en baddräkt. Något jag inte förstår mig på är varför man har bikini när man ska motionssimma, allting håller på att ramla ut, åka snett eller av då. Men det är mycket jag inte förstår, som många andra verkar begripa till fullo.
Däremot kan jag berätta för er alla om binära stjärnsystem om ni vill, så det ska jag göra i ett inlägg längre fram i tiden. Bara för det är totalt onödigt att veta, precis som allt annat jag skriver om. Fast lilla skillnaden är att det är intressant med stjärnor, och jag är ingen stjärna därför är inte jag och min blogg intressant. Punkt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: